Aruteluala kujundus

Aruteluala ehituse eest, sh tarvikute ja tehnika rent ja transport, vastutab iga aruteluala korraldaja. Arvamusfestival toob vajaliku võimsusega voolu aladele. Siit saab lugeda, mida ala ehituses ja kujunduses silmas pidada.

Festivaliala kujundus peaks vormiliselt toetama ürituse sisu: olema visuaalselt kultuurne ja elegantne ehk pakkuma kireva laadameeleolu asemel esteetilist ruumielamust, tõstma esile koha enese väärtusi ja ürituse sisu. Aruteluala kujundus järgib Arvamusfestivali üldiseid kujunduspõhimõtteid:

  • heledad toonid – valge, beež, helesinine; eriti oluline on see värvivalik telkide/varjualuste puhul! Äärmisel juhul sobivad ka mustad telgid. Telgid on ilma tekstide ja logodeta.
  • avatus – kinnistele telkidele eelistada päikesevarje ja -purjeid, telkidel soovitavalt vaid üks-kaks seina; vältida lavapoodiume või kasutada kuni 20 cm kõrguseid).
  • õdusus – kerge ja mugav mööbel, lesimist võimaldav kott-toolide ja rippkiikede maailm.
  • loomingulisus – eriti oma alade brändingus ja organisatsiooni nähtavuse loomisel soovitame olla leidlikud, katsetada uudseid lahendusi, vältida konverentsilikkust ning “üle brändimist”.

Parima tulemuse tagab aegsasti alustatud konsultatsioon Arvamusfestivali meeskonnaga. Paide Vallimäel ja keskväljakul on kõik arutelualad üksteisest erinevad ja vajavad seega unikaalset lahendust, mis vastab ala sisulisele kontseptsioonile. Soovitame alustada paikvaatlusega ja arutelualale eraldatud platsi ja selle ümbruse tutvumisega kohapeal. 

Aruteluala platsi eripärade kohta infot ja nõustamist küsi festivali ala õhustiku juhilt: Maiko Kesküla, e-post: maiko@arvamusfestival.ee tel: +372 5667 5859 või festivali arhitektilt Elo Kiivetilt, Tel: 56569674; e-post: elo.kiivet@gmail.com

AF sümboolika

 
Arvamusfestival on erinevate arvamuste ja ideede kohtumispaik. See on rahva hääl, elav ajaleht. Või kui lapitekk, kus erinevad mustrid ja värvid – ideed ja hääled – moodustavad kokku saades midagi suurt ja tähenduslikku. Arvamusfestivali logo sündis kolme sümboli kokkuviimisel: 
 
  • “a” kui arvamusfestival
  • jutumull kui mõtte ja arutluse sümbol
  • lapitekk kui kogu festivaliala kujunduse tehnika

Lae alla Arvamusfestivali CVI ning kasuta seda heaperemehelikult. Kui tekib küsimusi sümboolika kasutamise kohta või soovid enda materjalides kasutada meie logo, saada küsimus aadressile helen.kondoja@arvamusfestival.ee.